Aj Vy ste si dali novoročné predsavzatia? Vieme, ako dodržať tie, ktoré sa týkajú zdravia.

od | jan 8, 2020 | Tipy pre zdravie

Patríte medzi tých, ktorí si každoročne dávajú novoročné predsavzatia? Alebo skôr patríte do skupiny ľudí, ktorí ich neobľubujú, pretože sa neradi k niečomu zaväzujú? Nech je to už akokoľvek, dnes Vám o nich prezradíme niečo, čo Vás pravdepodobne prekvapí.

Toto sú najčastejšie predsavzatia Slovákov

Medzi najčastejšie novoročné predsavzatia patrí prestať fajčiť, schudnúť, piť menej alkoholu. Ide však o dlhodobé ciele, pretože povedzme si pravdu, nie je zdravé schudnúť 10 kíl z týždňa na týždeň či prestať fajčiť zo dňa na deň. Ak bolo naše telo dlhé roky či mesiace naučené na určité zvyky, je vhodné sa ich vzdať postupne a telu tak nespôsobovať zbytočné šoky. Pri tomto uvedomení je však potrebná vysoká dávka sebazaprenia, kvôli ktorému mnoho ľudí cúvne. Z tohto dôvodu je vhodné začať najskôr so základnými zvykmi, ktoré do Vášho života môžu priniesť zdravie, spokojnosť či vyrovnanosť.

Toto sú zvyky, ktoré by ste mali dodržiavať, ak chcete byť zdraví

  1. Dostatočne dlhý spánok- Vedeli ste, že spánok a krvný tlak spolu úzko súvisia? V noci dochádza k prirodzenému poklesu krvného tlaku, klesá aj tep. Celé telo sa akoby spomalí, aby v noci načerpalo silu. Ak Vášmu spánku nevenujete dostatočný čas, Vaše telo sa nezregeneruje a ráno nezačínate od nuly, ale z mínusu. Potrebných je 8 hodín spánku.
  2. Pravidelne sa stravovať– Pravidelná strava Vám môže pomôcť dosiahnuť nielen Vašu vysnívanú postavu, ale výsledkom bude aj oveľa viac energie. Dodržiavaním intervalov medzi jedlami pomáhate pri nastavení vnútorného telesného biorytmu. Najideálnejšie je stravovať sa 5x denne, minimálne však 3x denne- raňajky, obed a večera, ktoré musia obsahovať aj dávku vitamínov či minerálov.
  3. Otužovanie- Nemusíte byť ľadový medveď, aby ste zvládli jednoduché otužovanie. Pokojne začnite v sprche. Začnite vlažnou vodou a postupne uberajte na teplote. Výsledkom pravidelného otužovania je zlepšená imunita a znížená náchylnosť na prechladnutie. Hovoriť môžeme aj o pozitívnom vplyve na psychiku a lepšom zvládaní stresu.

Zo začiatku to bude možno ťažšie ako ste si mysleli

Hovorí sa, že začiatky bývajú ťažké, čo platí takmer v každom, ak nie v každom smere. Ak však vytrváte, výsledky môžu byť ohromujúce. Môžete sa cítiť zdravšie, môžete sa ľahšie vyrovnávať s každodenným stresom, môžete sa cítiť plní energie a to len vďaka novým zvykom, ktoré zaradíte do Vášho každodenného života. S čistejšou mysľou a zdravším telom sa potom oveľa ľahšie môžete vydať cestou Vašich nových predsavzatí. Prestať fajčiť, schudnúť či piť menej alkoholu bude pre Vás prirodzenejšie ako kedykoľvek predtým. Tak čo, idete s nami do toho aj Vy? Vykročíte cestou za Vašim zdravším a pozitívnejším JA? Voľba je len na Vás.

Zdieľať s priateľmi...
Share on Facebook
Facebook
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
—-

Mgr. Lívia Junásová
Tím Orin
junasova@orin.sk

   

ORIN Slovakia s.r.o., Na Štepnici 1379/1, 960 01 Zvolen, IČO: 36212504, DIČ: 2020031299, IČ DPH: SK2020031299

© 2019 ORIN Slovakia s.r.o.

VYSKÚŠAJTE NAŠE PRÍSTROJE ZADARMO BEZ AKÝCHKOĽVEK ZÁVÄZKOV, STAČÍ VYPLNIŤ FORMULÁR













Súhlasím so spracovaním osobných údajov pre potreby vybavenia mojej požiadavky *

Páči sa Vám naša služba? Máme pre Vás pripravených množstvo ďalších zaujímavostí a zliav. Chcete ich?

Áno, môžete mi zasielať emailom zaujímavosti súvisiace s uvedeným produktom a možnosti využitia rôznych zliav



Pin It on Pinterest