Chystáte si svoju figúru do dovolenkových plaviek alebo do letných šiat, ktoré si plánujete vziať na poznávací pobyt do Ríma?
Mimochodom, súťažiť oň môžete na facebookovej stránke Orinu. Nezabudnite sa zapojiť. 🙂

Ak ste na otázku odpovedali áno, potom si nezabudnite prečítať 10 zaručených tipov, ako sa dostať do formy.

1. Pite predovšetkým čistú vodu. Energetické nápoje a iné sladené nápoje nedokážu „uhasiť“ Váš smäd a navyše obsahujú vysoké množstvo kalórií. Vynikajúcim štíhlym nápojom je čistá voda. Má nulové kalórie a pomáha z tela vyplavovať odpad. Ak Vám ale čistá voda príliš „nevonia,“ pridajte do nej mätu či citrón.

2. Kávu pite hodinu pred cvičením. Káva bez mlieka a cukru Vám dodá energiu, a tak budete môcť zo seba počas tréningu vypotiť viac. Najvhodnejšia je zelená káva.

3. Spite v noci o 30 minút dlhšie. Je dokázané, že ak v noci budete spať namiesto 7 hodín 7,5 hodín, Vaše telo bude oddýchnutejšie. Ráno nemusíte dopĺňať energiu sladkosťami a a zbytočne kalorickými energetickými nápojmi.

4. Do svojho jedálnička pridajte lososa. Je plný živín, ktoré vytvárajú svalovú hmotu a pokožke zdravý výzor.

5. Na raňajky jedzte viac ako na večeru. Nedávna štúdia sa zamerala na dve skupiny obéznych žien. Prvá skupina konzumovala pri raňajkách 700 kalórií, 500 pri obede a 200 pri večeri. Druhá skupina konzumovala rovnaké množstvo kalórií, no v inom poradí. Výsledky boli nasledovné: ženy z prvej skupiny počas 13 mesiacoch stratili 18kg a ženy z druhej skupiny iba 7kg.

6. Pravidelne cvičte a saunujte sa. Kardio na lačno, drepy a brušáky počas dňa Vám zaručia najrýchlejšie spaľovanie kalórií. Začnite tromi sériami denne po 12 krát a postupne náročnosť zvyšujte. Výborné je aj saunovanie, ktoré naštartuje rýchlejšie spaľovanie tukov. Telo si navyše počas saunovania oddýchne.

7. Odmeňte sa. Život je príliš krátky na to byť celý čas perfektný. Dokonca aj bikiny modeli raz za čas zhrešia a dajú si pizzu alebo dva poháre dobrého vína. Naplánujte si jedno alebo dve jedlá každý týždeň, ktorými sa odmeníte. Vychutnajte si Vaše obľúbené jedlo bez pocitu viny.

Tak si to teda zhrňme. Ak sa túžite dať čo najrýchlejšie do formy, je potrebné začať cvičením. Kardio, ale i posilňovacie cviky Vám pomôžu k Vašej vysnívanej postave. Je však dôležité prispôsobiť mu aj stravovacie návyky. Vyhnite sa sladeným nápojom a radšej pite čistú vodu, ktorú si môžete ochutiť čerstvou mätou či citrónom. Nezabúdajte, že najbohatšie jedlo dňa majú byť raňajky a skúste pridať do jedálnička aj toho lososa. No nezabúdajte, že raz za čas treba aj zhrešiť Žijeme predsa len raz. 🙂

Pin It on Pinterest